اس ام اس باحال و توپ سرکاری
سرگرمی-دانشجویی-مقاله
دانشجویی
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:اس ام اس, :: 11:7 :: نويسنده : جلال رستم خانی

 

 

اس ام اس باحال و توپ سرکاری

جمعیت جهان = ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ نفر
اگه من بمیرم = ۶,۹۹۹,۹۹۹,۹۹۹ نفر
همه اعداد عوض میشه ، قدر منو بدون !!!

Jrjboy7@yahoo.com

هرکس به طریقی

هرکس به طریقی دل ما میشکند / ما هم به طریقی دلشان میشکنیم !

Jrjboy7@yahoo.com

اس سرکار گذاشتن باحال

سکوتم را نکن باور ، سکوتم را نکن باور ، یک پدری ازت دربیارم … حالا هی تو باور نکن !

Jrjboy7@yahoo.com

پیامک سرکار گذاشتن خنده دار

من دیگه اون آدم قبلی نیستم ، اما به نظرم این مشکل نیست !
مسئله اینه که من اون آدم بعدی هم نیستم !

Jrjboy7@yahoo.com

اسمس سرکاری ۹۱

میدونی چیه ؟
اونقدری که واسه تو مایه گذاشتم ، اگه به دسته بیل آب میدادم تا حالا میوه داده بود !

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس خفن سرکاری

میخوام بدونی که دوستی با تو برام خیلی ارزشمنده، اگه گریه کنی منم گریه میکنم، اگه بخندی منم میخندم، اگه از پنجره بپری بیرون منم پایینو نگاه میکنمو بازم میخندم !!

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس خر کردن

همیشه یادت باشه یه دونه ای

.

.

.

.

.

درست مثل هر کس دیگه

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس خنده درا سرکاری امروز

هر شب تورو تو رویاهام میبینمو فریاد میزنم . .  .
روح رووووح

Jrjboy7@yahoo.com

پیامک سرکاری فروردین ماه ۹۱

امروز روز خوشگلاس این پیامو برای تمام خوشگلایی که میشناسی بفرست فقط خواهشن منو بیخیال شو همین الانشم بالای صدتاشو برام فرستادن

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس سرکاری فروردین ۹۱

میدونی‌ فرق تو با روز چیه‌؟
روز ۳۰ تاش باید جمع بشه تا بشه یه ماه
اما تو همین جوری ماهی
(از سری داستان‌های چوپان دروغگ

اس ام اس اسکل کردن

به سراغ من اگر می‌‌آیی نیا! اعصاب ندارم توام گیر میدی! میزنم شل و پلت می‌کنم بعد میگی‌ طرف اخلاق نداره!

Jrjboy7@yahoo.com

پیامک سرکار گذاشتن

لطفا یکی از روزای زیر رو انتخاب کن:
شنبه – یکشنبه – دوشنبه – سه شنبه – چهارشنبه – پنجشنبه – جمعه
از این به بعد حداقل همون یه روزو تو هفته برو حموم چون من نمیتونم بوهای بد رو تحمل کنم

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس سرکاری ۹۱

من تو گوشیم کلی اس ام اس خنده دار دارم که اگه بخوام همشون رو برات بفرستم کلی طول میکشه پس فقط یدونه کوتاهشو بهت میدم!
(( تو خیلی خوشگلی))

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس سرکاری اسفند ماه ۹۰

یه بچه شامپانزه از پدرش پرسید پدر چرا ما اینقدر زشتیم؟ پدرش جواب داد غصه نخور پسرم باید قیافه اونی که الان داره این پیامکو میخونه ببینی

Jrjboy7@yahoo.com

سرکاری اس ام اس sms sarekari

با کلمه آره یا نه جواب بده
آیا من میدونم که تو احمقی ؟!؟

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس سرکاری توپ

امروز روز جهانی اطلاعات است .
لطفا این پیام را به باهوش ترین کسی که میشناسید ارسال کنید .
فقط برای من نفرست !
چون از صبح تا حالا ۵۰۰ بار این اس ام اس برام اومده !

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس سرکاری فروردین

اگر شرایط زندگی برای شما سخت شده و تحمل ندارید
و اگر در روابط عاشقانه خود شکست خورده اید
هنگامی که غم و اندوه شما را احاطه کرده
و هنگامی که اشک از چشمان شما جاری شده
فقط با ما تماس بگیرید
(روابط عمومی شرکت دستمال کاغذی اشک مال !)

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس اسمس مسیج sms سرکاری چهارشنبه سوری

چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس سرکاری تبریک نوروز ۹۱

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز،
امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس سرکاری تبریک پیشاپیش عید نوروز ۹۱

به علت نبودن چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک عرض مینماییم..
.
.
.
.
.
.
از طرف انجمن بیکاران اس ام اس باز ایران

اس ام اس طولانی سرکاری

یه روز یه جنگل بود درخت نداشت. یه شکارچی بود تفنگ نداشت. یه تفنگ بود که فشنگ نداشت. بعد اون شکارچی که تفنگ نداشت با اون تفنگ که فشنگ نداشت یه گوزن شکار کرد که شاخ نداشت گوزن را انداخت نوی کیسه که ته نداشت این داستان که نویسنده نداشت نویسنده هم اسم نداشت هر چند این داستان سرو ته نداشت ولی ارزش سر کار گذاشتن رو که داشت….

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس ضایع کردن

دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی می خواستم بهت یه چیزی بگم اما یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله!

Jrjboy7@yahoo.com

اس سرکاری باحال

سال قبل برشما مبارک باد
سازمان حمایت ازعقب افتاده ها

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس سرکاری برای دوست زشت

شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند…
آخه زشت! تو دیگه چرا؟!

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس سرکاری روز دختر

روز دختر رو بهت تبریک می گم، امیدوارم سال دیگه مشمول این اس ام اس نباشی و از ترشیدگی در بیایی!

Jrjboy7@yahoo.com

اس سرکار گذاشتن

تو نمونه ای، واقعا نمونه ای… باور کن نمونه ای


لطفا فردا قبل از ساعت ۸ خودت رو تحویل آزمایشگاه بده!

Jrjboy7@yahoo.com

اسمس سرکاری

تو یک آدم ، مهربون، با کلاس، با پرستیژ، مرتب، فهمیده، با شعور، جذاب، خوش تیپ، خوشگل، خوش زبون، خوش قیافه، با مرامو با فرهنگی مثل من دیده بودی؟!

Jrjboy7@yahoo.com

اس ام اس پشت کوهی

تو مثل خورشید هستی. می دونی چرا؟ چون با همون نگا اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی!

Jrjboy7@yahoo.com

اس سرکاری بهمن ۹۰

یه روز یکی داشت رد میشد ۲نمره بهش دادن قبول شد !

Jrjboy7@yahoo.com

اس خنده دار بهمن ۹۰

خدا هیچ چیز که به ما نداده باشه
دو چیز را زیاد داده
به من صبر زیاد و به تو روی زیاد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی-دانشجوی ی-مقاله و آدرس jalal68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 9065
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2

<-PollName->

<-PollItems->